Vart med Isan idag :D

Jag var med Isan idag :D  . Vi tog lite kort ,(jag), och hade kül :D
Vi bakade också muffins ;D

Det är Isabella till vänster, Jag till höger och vår ridlärare i mitten, hahaha.<3

Detta är ALLA vi gjorde (-2 som vi åt upp :P) hihihi<3
Vi ska ge det till en (vår) ridgrupp ;;DD
Oh äta mkt..
Gott :D
Bilderna är fotade med Isabellas systemkamera ;D
MKTMKTMKTMKT© på dom ;D<3

Efter som Isabellas dator har damp just nu, får ni se bilderna senare ;D
Nu kommer någon annan random bild, som pappa tagit.
Pussiii
Kramsii
Frånsii
jossiii<33

(Jag är 1 år och 2 månaader, allt som är i bakgrunden fanns i mitt rum när jag var mindre... Jag har fktist kvar det mesta.<3)

Kommentarer
Postat av: Frida

Mumsigt!

2010-02-07 @ 20:59:00
Postat av: Alexandra<3

Faaaaaan va söööt du eeee(L)

2010-02-10 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0