Stackars Amanda...

Idag gick pappa till jobbet vid 7 och jag & beckis gick till skolan vid halv åtta. (Vi börjar vid 8:10 :P).
Jag var såklart först av 4-6A och gick drf till isen för att leka..
Sedan kom MandaL och MandaT. MandaL (amandapandaxd.blogg.se) trillade ner för isen, hahaha. Sedan trillade MandaT ner, och slog i hu´vudet. Hon minns inte att hon trillade :S ¨Så hon fick åka till akuten..
Lite scary....  Men hon ringde ig och sa att hon mådde bättre nu, hon knaske kommer imorrn, men kommer TYVÄRR inte vara med på innebandy tuneringen D:
Nu kommer lite bilder fårn igår;<3
(JAG)
(Jag & syrran, Beckis)
(Jag & Mina älskade Gummistövlar.<3)
 (Jag och syrran som kastar snö)
 (syrran som åker madrass ner för vår trappa :P)

Pussii
Kramsii
Frånsii
Jossiii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0